Asiakastuki
Olemme täällä auttaaksemme sinua aina kun tarvitset
Ota Yhteyttä
Viphive Casinon asiakastuki on käytettävissäsi ympäri vuorokauden, joka päivä. Voit ottaa meihin yhteyttä usealla eri tavalla riippuen siitä, mikä on sinulle sopivinta. Tarjoamme tukea suomen kielellä, jotta voimme palvella sinua mahdollisimman hyvin.
Tukitiimimme koostuu koulutetuista ammattilaisista, jotka ovat valmiita auttamaan sinua kaikissa kasino-, peli- ja tili-kysymyksissä. Vastaamme kaikkiin yhteydenottoihin mahdollisimman nopeasti.
Tukivaihtoehdot
Live-chat
Nopein tapa saada apua. Chatissa vastaamme yleensä alle minuutissa.
Sähköposti
Lähetä meille yksityiskohtainen viesti. Vastaamme 24 tunnin sisällä.
Usein Kysytyt Kysymykset
Löydä vastaukset yleisimpiin kysymyksiin heti.
Takaisinsoittopyyntö
Varaa aika ja soitamme sinulle takaisin.
Ohje-keskus
Selaa kattavia oppaita ja ohjeita eri aiheista.
Sosiaalinen Media
Seuraa meitä ja ota yhteyttä sosiaalisessa mediassa.
Suositut Aiheet
Tilin rekisteröinti ja kirjautuminen
Kuinka luon tilin Viphive Casinolle?
Tilin luominen on nopeaa ja helppoa. Klikkaa "Pelaa" -painiketta sivun yläosassa ja täytä lyhyt rekisteröintilomake. Tarvitset vain sähköpostiosoitteen ja salasanan aloittaaksesi.
Mitä teen jos unohdan salasanani?
Klikkaa kirjautumissivulla "Unohtuiko salasana?" -linkkiä. Saat sähköpostiisi linkin, jolla voit nollata salasanasi turvallisesti.
Voiko minulla olla useampi tili?
Vain yksi tili per henkilö on sallittu. Useamman tilin luominen on vastoin käyttöehtojamme ja voi johtaa kaikkien tilien sulkemiseen.
Talletukset ja kotiutukset
Kuinka teen talletuksen?
Kirjaudu sisään ja siirry kassalle. Valitse haluamasi maksutapa ja seuraa ohjeita. Talletukset käsitellään välittömästi ja rahat näkyvät tililläsi heti.
Kuinka kauan kotiutukset kestävät?
Kotiutusajat vaihtelevat maksutavan mukaan. Tyypillisesti kotiutukset käsitellään 24 tunnin sisällä. Sähköiset lompakot ovat nopeimpia, kun taas pankkisiirrot voivat kestää 3-5 arkipäivää.
Onko kotiutuksissa kuluja?
Viphive Casino ei veloita kotiutuskuluja. Huomaa kuitenkin, että oma pankkisi tai maksupalveluntarjoajasi saattaa periä omia maksujaan.
Bonukset ja kampanjat
Kuinka lunastin tervetuliaisbonuksen?
Tervetuliaisbonuksen saat automaattisesti tehdessäsi ensimmäisen talletuksen. Varmista, että täytät bonuksen vähimmäistalletusvaatimuksen ja hyväksy bonus kassan yhteydessä.
Mitä ovat kierrätysvaatimukset?
Kierrätysvaatimus kertoo, kuinka monta kertaa bonussumma tulee panostaa ennen kuin voit nostaa bonusvoittoja. Esimerkiksi 30x kierrätysvaatimus 100€ bonukselle tarkoittaa 3000€ kokonaispanoksia.
Voiko bonuksen peruuttaa?
Kyllä, voit peruuttaa bonuksen milloin tahansa tilisi asetuksista. Huomaa, että peruutuksen yhteydessä menetät myös bonuksella kerätyt voitot.
Tilin vahvistaminen (KYC)
Miksi minun täytyy vahvistaa tilini?
Tilin vahvistus on lakisääteinen vaatimus ja turvallisuustoimenpide. Se suojaa sekä sinua että kasinoa petoksilta ja varmistaa, että olet täysi-ikäinen.
Mitä asiakirjoja tarvitsen vahvistukseen?
Tarvitset henkilöllisyystodistuksen (passi, ajokortti tai henkilökortti) ja osoitetodistuksen (esim. alle 3 kuukautta vanha lasku). Asiakirjat voit lähettää turvallisesti tilisi kautta.
Kuinka kauan vahvistus kestää?
Vahvistusprosessi kestää tyypillisesti 24-48 tuntia asiakirjojen lähettämisen jälkeen. Saat ilmoituksen sähköpostitse kun vahvistus on valmis.
Vastuullinen pelaaminen
Mitä työkaluja on vastuulliseen pelaamiseen?
Tarjoamme useita työkaluja pelaamisen hallintaan: talletusrajat, tappiorajat, istuntorajat, viilennysjakso ja itsesulku. Kaikki työkalut löydät tilisi asetuksista.
Kuinka asetan rajoja pelilleni?
Kirjaudu tilillesi ja siirry kohtaan "Vastuullinen pelaaminen". Täältä voit asettaa haluamasi rajat talletuksille, tappioille ja peliajalle.
Mistä saan apua peliongelmaan?
Jos tunnet pelaamisesi olevan hallitsematonta, ota yhteyttä Peluuri ry:hön (www.peluuri.fi, puh. 0800 100 101) tai PAF:n Pelaajapalveluun. Tarjoamme myös itsesulkumahdollisuuden välittömästi.